Arama Sonuçları

için arama sonuçları 1-40, toplam 1,000.

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

Merhaba OGameTR ailesi,

OGameTR için evren birleşim planı hazır !
Göç ve hedef evrenleri görmek için OGameTR Sunucu Birleşimi 2018 'e bakabilirsiniz.

OGameTR Takımınız

  • Alıntı ,4EVER: “inaktif düşünüyomuş ” Herkesi düşünüyorum Kalabalık nerdeyse biz ordayız

  • Yav 10 tane evren birleşiyor, inaktiflerle beraber 2000 kişiyi her türlü aşıcaktır..

  • Alıntı ,moriarty: “2000 bitmez rahat olun ” Şimdiden 300 kişi almış, rahat biter

  • Alıntı ,__savasci__: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,4EVER: “urielde yer kalmaz böyle giderse ” Bana çok saçma geldi bu, daha önce hiç bir yerde görmedik böyle bir şey olacağına dair.. Biz zaten Uriel kalabalık olacak diye orayı seçiyoruz.. Şimdi aslında Uriel'e gelmek isteyen fakat kontenjan alamayan kişi mecbur Fidis'e gitmek zorunda kalıcak..Daha önce neden böyle bir açıklama yapılmamış.. ” önceki birleşmelerdede kontenjan vardı. hatta 500 du yanlıs hatırlamıyorsam ” Sen daha önce kontenjanlı …

  • Alıntı ,4EVER: “urielde yer kalmaz böyle giderse ” Bana çok saçma geldi bu, daha önce hiç bir yerde görmedik böyle bir şey olacağına dair.. Biz zaten Uriel kalabalık olacak diye orayı seçiyoruz.. Şimdi aslında Uriel'e gelmek isteyen fakat kontenjan alamayan kişi mecbur Fidis'e gitmek zorunda kalıcak.. Daha önce neden böyle bir açıklama yapılmamış..

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Beyler, Evren seçerken, evrenlerin karşısında boş yerler diye bir panel var.. Anlamadığım nokta evrenler kontenjanlı mı? Böyle bir yazıyı hiç bir yerde görmemiştim.. Bilen varsa aydınlatsın bizi..

  • Evren seçerken, evrenlerin karşısında boş yerler diye bir panel var.. Anlamadığım nokta evrenler kontenjanlı mı? Böyle bir yazıyı hiç bir yerde görmemiştim.. Bilen varsa aydınlatsın bizi.. @Bolorpo adminim bizi aydınlatırsanız sevinirim.. Bu ne anlama geliyor?

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    k yok bu gece uyuyun D:

  • Alıntı ,Mickey: “beyler urielde hesabım varmış silme moduna ve tatile aldım hesabı 1 hafta silinmesini mi bekleyeceğim şimdi @Bolorpo ” Ticket aç 24 saate siliniyor.. Oyun duyurularında bulabilirsin..

  • Uriel herkese hayırlı olsun..

  • Virgo Kademe Takibi

    Darknumenor - - Virgo

    Mesaj

    Level of Mines player Dark Numenor ( s148-tr ) at 15.10.2018 23:04:22 : Planet 01 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 60°C Planet 02 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 46°C Planet 03 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 53°C Planet 04 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 51°C Planet 05 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 14°C Planet 06 : Metal 37 / Crystal 32 / Deuterium 33 / 72°C Planet 07 : Metal 37 / Crystal 31 / Deuterium 33 / 44°C Planet 08 : Metal 37 / Crystal 32 / …

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Abi okuyamadım kusura bakma

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,funca: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,franklinda: “ey yılın çömü adayları yukarıda birleşme başlığı var erken davranın nimetlerinden faydalanın erken oy toplayan üsküdarı aşar ” Belki de bizim oy toplamaya ihityacımız yoktur.. ” Sen baştan kaybettin o zaman yok yok ben hata etmişim ” Haydaaaa

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,franklinda: “ey yılın çömü adayları yukarıda birleşme başlığı var erken davranın nimetlerinden faydalanın erken oy toplayan üsküdarı aşar ” Belki de bizim oy toplamaya ihityacımız yoktur..

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    İşin içine astroloji girdiyse ben yavaştan kaçsam mı ne

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Dur abi başka adaylar çıkar belki.. Mesela ben

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    İnternet bankacılığı ile uğraşıyorum kaçırdım yine muhabbetleri

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Sanki aşırı derecede abartılıyor gibi

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Anlaşıldı hiç bir şey yapmamış

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Abimm yeter şeker hastası olucaz

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Ne yapmış abi biri söylesin.. D:

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,Endorfin: “Alıntı ,Darknumenor: “Mevzu çıkmış galiba, abla ne oldu ya Endo bi özet geçsene ” funca forevırı ağlattı foruma küstürdü belki de bidaha gelmez ” Niye küstürmüş peki..

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Mevzu çıkmış galiba, abla ne oldu ya Endo bi özet geçsene

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Hoşbulduk abimm

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Selamlar herkese

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,funca: “Bu ne yahu başlıkta oyundan başka konu konuşulmaz olmuş En sonunda kendi başlığımı takipten çıkartacaksınız beni ” Abla ben uyardım ama dinlemediler

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    O konuda haklısın galiba, hadi iyi geceler.. Muhabbet güzeldi..

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Bende kaçıyorum cümleten iyi geceler

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,revenge: “Gecen gun pegasusta 53 milyarlık savunma ve savunma altında 4milyar filo vurduk bizden de baya rip düstu nese mademler dagitildi ben 1.8M maden aldim ve o madeni g4ten g9a tasimam gerekti buyuk nakliyeleri sicrattim ve moralim bozuldu baya bi deu gerekiyordu ben ne yaptim riplerle 4 galaksi oteye konus attim 45k deu yakti ve 22.5k geri gelecegi icin mutlu oldum (Gizli İçerik) ” Vallaha pes yani Bu kadarını da görmedim.. Mesela bende ikiz ay yoktur.. Konuş atarken bile 2-3 galak…

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,4EVER: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,4EVER: “itici 15 basıp 2xde nakliye yerine savaşa gönderiyorum tavsiye ederim ” gd mi gönderiyorsun tam anlamadım ” gd yazmayı unutmuşum ama tebrikler itici 15 bastıgıma göre gd olsa gerek iyi yakalamışsın 15 dakka farkediyo git dön 30 dakka ” Onu hiç düşünmemiştim valla mantıklı geldi.. Denicem, ama gd biraz daha masraflı oluyor

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,revenge: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,revenge: “@Darknumenor 1 yıl sonra tekrar konusalım 200k ne kadar olacak merak ettim ” Hepsini hesapladım, şuan 2500kn var tüm sömlerde, 1 yıl sonra ki kademede yakar yakar en fazla 1m O seviyede de her türlü değer.. ” Sen boyle yazinca benim cimriligim daba da bi ön plana cıkıyo cok göze batiyorum yapma ” Öyle ufak şeyleri gözden çıkarmak lazım bence, mesela kademeciyim ama sömlerimin hiç biri de 15'te değil.. Çok zahmetli geliyor bana.. Ama birle…

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,4EVER: “itici 15 basıp 2xde nakliye yerine savaşa gönderiyorum tavsiye ederim ” gd mi gönderiyorsun tam anlamadım

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,funca: “Nasıl karıştırdım ve uzunca bir süre bunu fark etmedim bilemiyorum ” Abla valla müthiş bir şeysin ya, iyi ki tanıdım seni

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Abla bence uyuyalım artık, zihnimiz açık olsun yarın sabah..

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,revenge: “@Darknumenor 1 yıl sonra tekrar konusalım 200k ne kadar olacak merak ettim ” Hepsini hesapladım, şuan 2500kn var tüm sömlerde, 1 yıl sonra ki kademede yakar yakar en fazla 1m O seviyede de her türlü değer..

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,Alucard: “Alıntı ,revenge: “Alıntı ,Darknumenor: “Kesinlikle, çünkü daha hızlı ” Baya hiz tutkunu cıktın hizli da daha cok yakiyo ben kiyamam deulara ” cimrisin küçük nakliye candır ” Aynen öyle modum, Büyük nakliyeleri sadece ticarette ya da büyük madenler kaldırırken kullanıyorum Savaşlarda ya da sömler arası nakliye de hep küçük nakliye

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,revenge: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,revenge: “Alıntı ,Darknumenor: “Seçenek hakkımız olmuyor ki ne yapalım, uzun süre hızlı evrende oynıyınca, yavaş evrenlere geçmek biraz zor olucak, zaten oyuna çok vakit ayıramıyorum bide nakliyeleri beklicez.. İtki motoruna asılma zamanı geldi ” Büyük nakliye degil de kucuk nakliye ile mi topluyorsun madenleri? ” Kesinlikle, çünkü daha hızlı ” Baya hiz tutkunu cıktın hizli da daha cok yakiyo ben kiyamam deulara ” Yok ya çok fazla fark etmiyor, zat…

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,funca: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,funca: “Neden 300 spartalı dan biri o zaman ” Abla o adam 300 Spartalı'da değil, Gladyatör'de bir karakter ” Leonidası kastettim yahu siz anlayın işte asadadsasd ” Şimdi oldu abla ahahahah

  • 2019'a kadar 65019 mesaj

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,-Sp-: “Alıntı ,Darknumenor: “Alıntı ,funca: “Neden 300 spartalı dan biri o zaman ” Abla o adam 300 Spartalı'da değil, Gladyatör'de bir karakter ” sen de istirahat edicem dedin bir kopamadın ğel sabahlayak ” He ya, şu forumdan kopmak çok zor, sürekli bildirim geliyor, şuna da bakıyım buna da bakıyım derken, bi bakmışsın saatler geçmiş

  • Kahve Falım

    Darknumenor - - Geyik Sofrası

    Mesaj

    Alıntı ,revenge: “Alıntı ,Darknumenor: “Seçenek hakkımız olmuyor ki ne yapalım, uzun süre hızlı evrende oynıyınca, yavaş evrenlere geçmek biraz zor olucak, zaten oyuna çok vakit ayıramıyorum bide nakliyeleri beklicez.. İtki motoruna asılma zamanı geldi ” Büyük nakliye degil de kucuk nakliye ile mi topluyorsun madenleri? ” Kesinlikle, çünkü daha hızlı