yönetimi kutlar başarıların devamını dilerim.

    Bu site çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

    • yönetimi kutlar başarıların devamını dilerim.

      Herkese merhaba.

      Bu başlık itiraz veya hak aramak için açılmış bir başlık değil o yüzden sayın forum yöneticileri gelip ticket yoluyla ulaşınız gibi uyarılar yapmazsanız sevinirim .

      Amacım tamamen yaşadığım durumu diğer oyuncularla paylaşmak.


      Gece 12 ye doğru hesaba giriş yaparken birde baktım ki giremiyorum önce net gitti sandım sonra baktım ki ceza yemişim . 2 gün içinde ay için baya uğraştım dedim heralde bi yerde bi yanlışlık yaptık maden atarken veya ay denerken ondan oldu diye düşündüm. sonra chromedan çıkıp başka tarayıcıya girdim birde baktım ki 6/24 den ceza yemişim .


      Adsız.jpg



      Sonra ticket yoluyla hemen ulaştım yönetime . bana ayın 3 ünde bu inaktif oyuncuya 7 kere saldırdığımı söylediler. Evet doğru ben 7 sorti sonda saldırısı yaptım . 350 sonda ile 7 kere saldırdım .

      forumda virgo evrenin de oyun admini nin yaptığı yorumu görmüştüm sonda saldırıları 6/24 e dahil değil diye . sonrasında da oyun kurallarına baktım sonda saldırıları için ayrı normal filo için ayrı 6/24 hesaplandığını gördüm hatta duyuru ile yorumun tarihlerine bakmadığımdan bu konu için ticket atmıştım . duyuru sonradan yapıldığı için geçerli olanda oymuş zaten. ama iş işten geçmişti fazladan 1 sorti atmışım.


      Sonuç itibari ile ben 1500 birim maden için 3 gün ceza aldım. Burda kurallar ne diyor 1. ihlal 3 gün tatil modunda ve zararın tazmini . Ben haksız yere ceza aldım demiyorum evet kurallara bakılırsa bu ceza benim hakkım. Lakin 1500 birimlik fazladan atılan 1 sorti sonda saldırısını eğer yönetim tolere edemiyorsa işte burda art niyet ararım.

      Onca filolar kırılıyor takviyeler yapılıyor madenler çekiliyor multiler pro lar kullanıyor ispat delil yok deyip ceza verilmiyor biz 1 sorti fazladan sonda saldırısı yaptık diye hesaabımız 3 gün kapatılıyor.

      Bu arada ben ticket yoluylada itirazımı yaptım ama ceza verme yetkisi olan sayın yöneticinin verdiği cezayı kaldırma veya askıya alma herhanngi bi işlem yapma yetkisi yokmuş. Neyse yönetimi bu ince dürüst tavrından dolayı tebrik ediyorum . Umarım sağladığım 1500 birimlik haksız kazanç için gösterdikleri hassasiyeti diğer konulardada gösterirler.

      Son olarak 3 gün bitiminde ben o 1500 birim madeni inaktif oyuncuya tazmin falan etmem hesaba giriş sağladığım anda da direk silme moduna alıcam. ya hesap silinir yada sayın yönetici arkadaşlar tanzim yapmadığım için yöneticinin uyarısını dikkate almamaktan dolayı hesabı banlarlar.

      Wezn evreninde sizlere başarılar bol savaşlar herkese iyi forumlar




      AltınordA

      Yapılan incelemeler sonucunda herhangi bir kural ihlali görülmemiştir.
    • Victor Hugo.nun "Sefiller" adlı bir kitabı vardır.
      Hukuk nedir, kanun nedir, adalet nedir ?
      Evet, siz bir yanlış yapmışsınız. Bir ceza almanız gerekli. Ancak, 3 günlük ban, çok ağır bir ceza bu duruma.
      Zararın tazmin edilmesi ile durum tolore edilebilir olmalıydı.

      STARWARS - Quaoar
      - Eğer bizi bulurlarsa, ezecekler, minik parçalara bölüp patlatıp unutacaklar !
    • aldığın maden 1birimde olsa, 1M de olsa ceza haklı. bu sonda saldırısıyla ilgili oynadığınız evrende pek çok konu açıldı tartışma yapıldı.görmemiş olmanız imkansız. ve tahminen biri sizi şikayet etti, yeri geldi İ lere 10sorti girip çıkmışlığım var :F

      imza ve emoji için reAper' a teşekkürler
    • Ben zaten verilen ceza haksız yere demiyorum evet dediğin gibi 1m de olsa 100m de olsa ceza sebebi . Normal oyuncu olsa 10 gün versinler hiç sorun değil kural neyse razı olurum ama inaktif oyuncuya atılan fazladan 1 sortiyi tolere edemiyorlarsa diyecek söz yok . Böyle devam etsinler.


      AltınordA

      Yapılan incelemeler sonucunda herhangi bir kural ihlali görülmemiştir.
    • Hangimiz inaktif olan hesabımızla tekrar oyuna devam ederiz? Kural kuraldır lakin kuralın da bir açıklaması geçerli bir sebebinin olması lazım. İnaktiflere konan 6/24 kuralı hiç konulmamalıydı. Buyrun ilk 3 te olan bir hesap 1,5 k gibi bir maden için oyunu bırakıyor. Şimdi amaç oyuncu kazanmak mı yoksa kaybetmek mi ? 3 yıldır ara verdiğim ogameye tekrar eski arkadaşlarla başladık. ama bu tür anlamsız ve manasız cezalar bizleri oyundan da soğutuyor. Sanırım Mehmet de bir 3 yıl daha uğramaz ogameye.
      Finali beraber yaparız mehmedim sen 3 gün dinlen.
      SANCAK
    • 1500 birim maden için ceza veriyorsa sayın yönetici aynı hassasiyeti başka şeyler için göstermeli. inaktif oyuncu bide yani bunu oyun içinden mesaj atıp uyarıp ilgili madeni göndermesini isteyip olayı kapatabilirdi.

      Böyle ucuz ceza vermek komik olmuş.

      Zaten inaktif oyuncu için saldırı sınırı olması ayrı bir olay.
      Time only knows...
    • Bu tip durumlarda yönetim insiyatif kullanmayacakta ne zaman kullanacak ben onuda anlamadım . 3-5 saat bekledim ticketta yazdım ettim baktım kalkmıyor ceza küfür hakaret etmeden saydım sayıştırdım . yeni evren dedik kalabalık olur aksiyon olur vururuz vuruluruz dedik adamı oyundan soğuttular. ceza bitsinde 1,5k madeni inaktife atayım sonrada bırakayım. Aman dikkat edin arkadaşlar tanzimin arkasına saldırmayın bana 3 gün verdiler size takviyeden 7 gün vermesinler :x3: :x3:


      AltınordA

      Yapılan incelemeler sonucunda herhangi bir kural ihlali görülmemiştir.
    • herkese merhabalar..

      oynadıgım evrenlerde filo kırma multi yada takviye yada diger suçlardan bi cezam olmadıgını belirterek başliyorum..

      puan siralmasini takip edenler görücektir..

      hesabım 3. siradaydi.

      bende aynı durumdan ceza aldim..

      sayın yöneticilerimiz hiç off a düşmeyen oyuncuları , multi yapan ,filo kıran, alt miktardan deu satan ki bence bu da hileye girer, oyuncuları es geçip..

      benim toplamda 5945 tane filo hareketimden toplamda 5 adet fazla sorti attigim hesabıma ceza verdiler..

      3 some fazla saldiri yapmişim..

      2 adet birine
      2 adet birine
      1 adet te farkli bi oyuncuya.

      burdan aldıgım toplam maden 150k benim toplam puanım 377milyon yani aldigim miktarla hesabım uçmuş gitmiş. :-D :-D

      oyunu oynatyama çalişmak yerine ego yapan sayın yönetime cevabım...

      TEBRİKLER başardiniz. HESABIMI siliyorum..

      arkadaşlarimin israrina ragmen bir daha ogame oynamayacagımı belirtirim..

      Mesaj düzenlendi 1 defa, son düzenleyen TaCMaHaL ().

    • Hilenin karşında bişe yapamayınca bu tip net durumlara taviz vermiyorlar . millet milyarları götürüyor göz göre göre evrene ilan ederek bişe yok bi kaç sorti fazladan inaktif yağmalanıyor kural kesin oluyo :lol: ben km falan almadım muhtemelen 3. sıradaki arkadaş dişe dokunur miktarda km de kullanmıştır . ben halime şükredeyim.

      Fazla sorti atma böyle olur takviye yap seninde olur.


      AltınordA

      Yapılan incelemeler sonucunda herhangi bir kural ihlali görülmemiştir.
    • kerimtk yazdı:

      Hilenin karşında bişe yapamayınca bu tip net durumlara taviz vermiyorlar . millet milyarları götürüyor göz göre göre evrene ilan ederek bişe yok bi kaç sorti fazladan inaktif yağmalanıyor kural kesin oluyo :lol: ben km falan almadım muhtemelen 3. sıradaki arkadaş dişe dokunur miktarda km de kullanmıştır . ben halime şükredeyim.

      Fazla sorti atma böyle olur takviye yap seninde olur.
      en güzel cevabı sen verdin aslinda hocam.. :thumbup:

      hile yapmayı kendine yakiştiramayan oyunculardanım..

      o filo nun vuruş anının heyecanına kapılmiş bi oyuncuydum..

      sana da geçmiş olsun bu arada. :-D