SENJULAR,Omunaz, ProoF-StrikeR

    Bu site çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

    • reLix yazdı:

      ZeBaNi yazdı:

      Allah kuru iftiradan saklasın çekemeyenler çatlasın az laf çok icraat beyler hodri meydan
      Kuru iftira ????



      Gazozzz yazdı:

      Tamam anubis program kullanıyormuş oplarımız bunu tespit edip cezasını verdiler.

      şu kenara bir kuru iftira daha koyalım da masada çeşit olsun. :O


      Gazozzz yazdı:

      Evet relix cevap hakkı olarak şunları söylüyorum sizlerin takıldığı adamlar bu program isimlerini söylüyor yani anlıyor bunlardan bunları size söyleyen adamı tahmin ediyorum ninja. kimlerle takılıyorsanız bakın program kullanmayı bizden iyi biliyorsunuz. Şimdi çıkıp dürüstlük abidesi gibi konuşacaksın yine :) bu cevabı verme sebebim arkadaş kendini çok yükseklerde gördüğü içindir.
      Gazoz ilacını alıp foruma yazdıkça bir açıkları daha çıkıyor. :F



    • Gazozzz yazdı:

      Evet relix cevap hakkı olarak şunları söylüyorum sizlerin takıldığı adamlar bu program isimlerini söylüyor yani anlıyor bunlardan bunları size söyleyen adamı tahmin ediyorum ninja. kimlerle takılıyorsanız bakın program kullanmayı bizden iyi biliyorsunuz. Şimdi çıkıp dürüstlük abidesi gibi konuşacaksın yine bu cevabı verme sebebim arkadaş kendini çok yükseklerde gördüğü içindir.
      İtiraflar itiraflar :F :F

      Polaris / Spica
      SENJU
    • şuraya hafif şerbetli bir iftira daha bırakalım menü zengin görünsün.

      Gazozzz yazdı:

      Sonra Ferhat abinin Kskyı vurduğu savaşı hatırlıyorsunuz o hesabı alıp kıracaktım DİNÇER beni vurdu hırsa kapıldım sonra geri aradım adamı vaz geçtim abi almıyacağım dedim. Neden hesabı almayı düşündün dedi DİNÇERE vuruldum abi ona hırs edip alacaktım dedim
      Belli bir yere, bir sıraya gelmek için herşeyi yapacak olan zihniyet işte bu zihniyet.

      Evren 1. Bizde olmalı bunun için herşeyi yaparız diyen oyunculardan beklenecek haraket. :thumbup:



    • Pisikolojik_Maynah yazdı:

      şuraya hafif şerbetli bir iftira daha bırakalım menü zengin görünsün.

      Gazozzz yazdı:

      Sonra Ferhat abinin Kskyı vurduğu savaşı hatırlıyorsunuz o hesabı alıp kıracaktım DİNÇER beni vurdu hırsa kapıldım sonra geri aradım adamı vaz geçtim abi almıyacağım dedim. Neden hesabı almayı düşündün dedi DİNÇERE vuruldum abi ona hırs edip alacaktım dedim
      Belli bir yere, bir sıraya gelmek için herşeyi yapacak olan zihniyet işte bu zihniyet.
      Evren 1. Bizde olmalı bunun için herşeyi yaparız diyen oyunculardan beklenecek haraket. :thumbup:

      Sana yazılmış bir şarkı var "Hazmedemeyenlere soda"
      Sen git kumda oyna buralarda ne işin var
    • ZeBaNi yazdı:

      Senin polaris maceranı diğer dostlarina yaptığım gibi bizzat sonlandıracağım merak etme bunun 6 ayın var tabi olurda daha erken vurulmazsan :F
      para mı biriktiriyorsun işe mi girdin? 6 ay para biriktirip hesabımı almak istiyorsun sanırım.

      Onun dışında malum vuramazsın. Zaten hesabımı alırsan şu anda ki hesabın eski hesabın olacağı için yine bir balık partisi yapar tekne ile açılırsın. :F

      Devlet askerde bu hileciler ne yediriyor, ne koklatıyor. :O



    • Pisikolojik_Maynah yazdı:

      ZeBaNi yazdı:

      Senin polaris maceranı diğer dostlarina yaptığım gibi bizzat sonlandıracağım merak etme bunun 6 ayın var tabi olurda daha erken vurulmazsan :F
      para mı biriktiriyorsun işe mi girdin? 6 ay para biriktirip hesabımı almak istiyorsun sanırım.
      Onun dışında malum vuramazsın. Zaten hesabımı alırsan şu anda ki hesabın eski hesabın olacağı için yine bir balık partisi yapar tekne ile açılırsın. :F

      Devlet askerde bu hileciler ne yediriyor, ne koklatıyor. :O


      Biri askere gider oyundan kopamaz,diğeri gider emek hırsızlığı yapar bot kullanır hesabı kapatılır.Yüzsüz gibi oyuna geri döner.Oyun için yapmadığınız şey kalmadı tebrikler wala :like: :like: :like:
    • yüz ne arar laa hilecilerde. Önce haksız ceza verildi biz hesapları sileceğiz diye ağladılar evrende ki diğer oyunculara. Tatile aldılar. Sonra kaldıkları yerden devam edip hesap kırdılar komesliyi şişirdiler. Hani anubis çok iyi oyuncuydu o neden boş geçiyor demeye kalmadı anubis de hesap kırmaya başladı. Sonuçta sırası ile hesap şişiriyorlar. :O

      Orca savaşı oldu nerdeyse 1 gün sonra savaş asıldı. Sebebi neydi. Hesap ismi hitman hesabı sözde oynayan süleyman ama hesabın başında programın p sinden anlamayan anubis var da o yüzden. :rolleyes:

      Neyse sanırım uzak kaldığı süre zarfında programın p sini öğrenip geldi. Ramiz dayı hesabında test etti. Şimdi hitman hesabına geçti. :F

      Hey maşallah böyle hileci bir ekip görmedim. Ama tebrik etmek lazım çok temiz iş çıkarıyorlar :thumbup: